Przedstawiamy nowe funkcje oraz udogodnienia, które zostały wprowadzone do Inter Cars e-Catalogu. Dzięki tym zmianom wyszukiwanie oraz zamawianie części będzie jeszcze prostsze i bardziej zautomatyzowane. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.
Dzięki tej zmianie użytkownik z rolą właściciela ma możliwość ustawienia domyślnej metody dostawy dla wszystkich swoich numerów klienta. Ustawienie „Dostawa” znajduje się w zakładce „MOJA FIRMA”
Jeśli do danego numeru klienta nie ma przypisanych tras, będzie zaznaczony „Odbiór własny”, natomiast jeśli numer klienta ma przypisane trasy to możemy domyślnie zaznaczyć „Dostawa Inter Cars”. Zmian może dokonać tylko użytkownik, który posiada uprawnienia właściciela dla danego numeru klienta.
Jeśli użytkownik z rolą właściciela spełnia warunki otrzymania asygnaty, ma możliwość wyboru w sekcji „Ustawienia”, czy asygnata ma być domyślnie zaznaczona w koszyku dla danego numeru klienta. Zmiany może dokonać tylko użytkownik, który posiada uprawnienia właściciela dla danego numeru klienta.
Dzięki tej zmianie w ostatnio wyszukiwanych pojazdach po numerze VIN będzie się wyświetlała nie tylko marka pojazdu, ale również model.
Dodaliśmy wyświetlanie opisów technicznych pod nazwą produktu w takich miejscach jak:
Po najechaniu myszką na skrót, wyświetli się etykieta z pełnym opisem.
Na liście produktów dodaliśmy przycisk „Zastosowania” oraz „Czasy napraw”. „Zastosowania” są widoczne cały czas, natomiast „Czasy napraw” tylko przy wybranym pojeździe.
Czytaj także:
Spotkania z Inter Cars e-Catalog w praktyce!
Wygodniejszy dostęp do platformy Bio Service
W Chorwacji powstało nowe centrum logistyczne Inter Cars SA