Logotype of Inter Cars
  1. Partnerskie relacje

Szkolenia Inter Cars to wartość sama w sobie

2022-04-08

Szkolenia, webinaria i e-learningi to różne formy doskonalenia umiejętności, które Inter Cars proponuje swoim klientom jako usługi wspierające działalność serwisów samochodowych.

szkolenia inter cars
szkolenia inter cars

Hasło Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy obrazuje zakres działań i inicjatyw skierowanych do warsztatów i mających na celu stałą i zamierzoną modernizację czy też ulepszanie rynku aftermarketowego.

Szkolenia, webinaria i e-learningi to różne formy doskonalenia umiejętności, które Inter Cars proponuje swoim klientom jako usługi wspierające działalność serwisów samochodowych. Hasło Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy obrazuje zakres działań i inicjatyw skierowanych do warsztatów i mających na celu stałą i zamierzoną modernizację czy też ulepszanie rynku aftermarketowego.

Czy warto się szkolić?

Szkolenia, które Inter Cars przygotowuje dla swoich klientów dotyczą zwykle 3 podstawowych obszarów: zagadnień technicznych, produktowych lub biznesowych. Wszystkie one mają na celu podnoszenie kompetencji pracowników serwisów w zakresie wykonywanych prac i zajmowanych przez nich stanowisk.

Rynek części zamiennych, podobnie jak inne struktury rynkowe jest segmentem zmiennym, ewoluującym i przechodzącym przez różne fazy przemian, szczególnie w ciągu ostatnich 10 lat. Wraz ze zmianami motoryzacyjnymi, zarówno na poziomie technologii mechatroniki, elektroniki jak i elektryfikacji zakres umiejętności mechanika, musi się stale poszerzać. Nie ma natomiast lepszego i prostszego sposobu, żeby uzupełniać wiedzę niż uczestnictwo w określonych formach szkoleń.

Czy serwisy samochodowe się szkolą?

Lata 2020 oraz 2021 miotane wariacjami przemian covidowych, pełne były zmian zarówno w podejściu do różnych tematów takich jak bezpieczeństwo, obostrzenia, możliwości szkoleniowe, zamiana szkoleń stacjonarnych na online itd. Zmianie uległo też przeświadczenie, że nie są one potrzebne i że szkoda na nie czasu oraz pieniędzy. Wiele serwisów samochodowych wykorzystywało okres kwarantanny lub okresowego zamknięcia warsztatu na to, aby przeszkolić pracowników. Było to o tyle proste, że Inter Cars postawił bardzo mocno na promowanie profesjonalizmu i doświadczenia warsztatów. Dlatego wiele z proponowanych przez spółkę szkoleń było darmowych. Przygotowywane były one również zawsze z ekspertami określonych dziedzin, co podnosiło wagę zasadności uczestniczenia w nich.

Jak hasło Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy wpisuje się w plan działań szkoleń Inter Cars?

  • Inter Cars tworzy świadomość konieczności rozwijania kompetencji zawodowych. Komunikuje warsztatom, że szkolenia, w których uczestniczy konkretna osoba jest zawsze atutem przede wszystkim dla niej samej. Szkolenia wpływają oczywiście na profesjonalizm całego serwisu, ale bezpośrednio najwięcej korzyści uzyskuje osoba, która w nim uczestniczy.
  • Spółka zbiera informację od serwisów samochodowych czego potrzebują i przygotowuje dla nich długookresowy plan szkoleniowy szyte na miarę.
  • Dzięki szerokiemu wachlarzowi tematyki oraz współpracy z ekspertami najlepszych firm rynku części zamiennych, szkolenia proponowane klientom przez firmę Inter Car wspierają rozwój poszczególnych serwisów. Wykwalifikowani pracownicy i dobrze zarządzany warsztat, oznacza w konsekwencji lepszą usługę, większe zyski oraz podnoszenie kompetentnej konkurencji, czyli korzyści zarówno dla biznesu jak i kierowcy, który jest ostatecznym odbiorcą usługi warsztatowej.
  • Dział szkoleń Inter Cars dostarcza gotowy pakiet szkoleń, materiałów, tematów oraz narzędzi, dzięki którym warsztat nie musi tracić czasu na pozyskiwanie tej samej wiedzy w inny sposób.
  • Dodatkowo spółka dostarcza serwisom usługęinfolinii eksperckiej,dzięki której oszczędzają czas i powiększają swoje kompetencje.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email